JEG ELSKER Å KJØRE BIL

VEL HJEMME! Og deilig er det! Den beste følelsen i verden er å våkne opp første dagen hjemme hos mamma, sto faktisk opp klokken syv i dag! Sikkert fordi jeg vet det er så mye som skal skje, pluss at det er mye jeg må rekke. I går kveld jeg bare: Meg: Mamma, plis sett igjen bilen hjemme i morgen når du drar på jobb da.
Mamma: Hva skal du da?
Meg: Jeg skal……..trene på formiddagen så har jeg så SYYYYKT mye å rekke før middag. Vel, jeg skal iallefall ikke trene!! (Det er jo ferie for guds skyld), og det eneste jeg skal rekke er polet pluss innom kjøpesenteret en snartur. Men jeg elsker å kjøre bil skjønner dere, det er faktisk noe av det beste jeg vet! Om jeg er i Molde å kjeder meg, så pleier jeg å ta bilen til mamma med på en spinn rundt om i byen. Grunnen til at hun er så skeptisk til at jeg får låne den er fordi jeg kræsjer hele tiden! To ganger med hennes bil, og én gang med min egen da jeg var 18. Alle gangene var selvøøøølgelig ikke min feil, men de som kjørte rundt meg… Hihi. Bortsett fra den gangen jeg kræsjen i en lyktestolpe da, det var vel kanskje min feil. Eller vent, det var ZARA! Det var hun som hoppet opp på fanget mitt så jeg svinget inn i den. Opsi.

Nå skal jeg hoppe ut av morgenkåpen å kjøre avgårde! Kryss fingrene for at jeg ikke kræsjer da..


Se fine Zara i den nye hundesengen sin ♥ Kristoffer kjøpte den til henne i går, aaaaw!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg