JEG DELER ENDELIG MITT NYE LIV

Her har dere min påske via telefonen!

Startet påsken med å reise til Geilo! Jeg og typen dro fra Bergen, mens June og en hun dater (?) (hun får definere selv) dro fra Oslo for å møte oss. På Vestlia Resort var det fullt av kjentfolk, så at vi kun ble to netter var faktisk helt krise. Skulle vært der hele påsken!!

Fin i gassen før afterski. June tvang på meg en kanindrakt (hvorfor i allverden hun pakker med seg en sånn idiotisk ting på ferie er et spørsmål i seg selv) samt at jeg fikk låne en jævlig stykk parykk. Tydeligvis gjør håret mitt ALT for utseendet mitt. Hvem er personen på bildet over?!?!?

Sammen med min kjære som dessverre ikke er avbildet så mye på mine sosiale medier. Grunnen til at jeg nærmest ikke blogger om han, og fordi jeg har blitt mindre personlig på bloggen er fordi jeg ikke har visst hva jeg skal skrive. Han er 19 år eldre enn meg og har et helt annet forhold til sosiale medier enn hva jeg har. Har ikke hatt lyst til å tråkke noen på tærne med å spamme bilder av han og livet mitt sammen med han. I tillegg til at jeg nå bor med to barn annenhver uke omtrent (når jeg er i Bergen) og er bonusmor (jeg aner ikke hva man skal kalle det, igjen – jeg vil ikke tråkke noen på tærne ved å være for personlig eller definere meg som noe som helst ovenfor barna). Så ja, det har vært et fantastisk og annerledes år på privaten men helt jævlig som blogger da jeg ikke vet hva jeg skal dele rundt det hele. Jeg har naturligvis ikke fortalt dette til kjæresten min, før nå nylig. Og da sa han at jeg gjerne måtte dele alt jeg følte for rundt forholdet, og at jeg ikke trengte å være redd for noe som helst. En veldig stor befrielse! Barna kommer nok aldri til å være en del av mine sosiale medier, mens jeg skal skrive et innlegg om han og meg denne uken, og hvordan det er å være i en relasjon med så stor aldersforskjell. Sorry verdens lengste avsnitt, følte bare for en forklaring ♥ Og ja, her er vi forresten på vei til afterski – så jeg gikk ikke med det stygge kaninkostyme og parykken. Haha!

Deeeeilig bakis-frokost på Vestlia. Hva er vel bedre enn frokostbuffet når man er hangover?!

Vi kom hjem fra Geilo på torsdag, og på fredag dro vi på en lang fjelltur. Litt mot min vilje, men det var deilig da det var overstått. Haha! Må være litt sprek også etter to dager på fylla 😉

På lørdag, selveste påskeaften fikk jeg i oppgave å lage lammelåret. Jeg elsker jo å lage mat, og gjør det med glede. Likevel er det ekstra nervepirrende når maten skal serveres til både moren og broren til typen min som begge er superflinke til å lage mat. Daaaaaa må alt være perfekt, haha. Heldigvis ble alt perfekt også. For et mørt og deilig kjøtt! MMMMM ♥

Ellers har jeg jobbet i hagen i hele dag. Skjønner dere hva jeg mener med et nytt liv?!? Noen husker kanskje at et tre falt over huset natt til 1. januar, og hagen har sett helt jævlig ut siden den gang. Nå trengst det en real opprydning, og med en tomt på nesten 3 mål er det ikke akkurat lite å ta seg til. Jeg har aldri jobbet i noen hage før, men med litt instruksjoner gikk det fint.

Skjønner at det kanskje er forvirrende å lese bloggen min nå siden jeg har vært så privat det siste året, men nå skjer det altså en endring på den fronten. Fy søren for en befrielse:)

3 kommentarer
    1. Blir spennende å høre om hvordan det er med aldersforskjellen, vært litt nysgjerrig på denne nye typen

      Kunne du skrevet litt om din opplevelse av å bli “bonusmamma” også?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg