JEG BURDE VÆRT MER TAKKNEMLIG

Me and my babe, Anna ♥

Av og til slår det meg hvor mye jeg tar ting for gitt. Jeg føler meg egentlig ganske flink til å sette pris på øyeblikkene i livet mitt og nyte det så mye jeg kan. Samtidig, burde jeg ikke være mer i ekstase? At jeg som 24 år kan leve av det jeg elsker, og får oppleve så mye. For eksempel å bli flydd til Stockholm, bo på luksushotell, for å delta på en fest? Det er jo til å hoppe i taket over i seg selv, for en jobb! Akkurat nå sitter jeg med litt dårlig samvittighet, fordi jeg følte jeg burde vært enda mer bevisst over omgivelsene mine der og da. Om det gir noen mening? Selvfølgelig, når jeg reflekterer over det i ettertid så skjønner jeg hvor heldig jeg er. Ikke minst så er jeg utrolig, utrooolig takknemlig.

Dette gjelder jo egentlig hele livet, at man ofte bare går litt på autopilot der og da i stedet for å suge til seg alle inntrykkene i øyeblikket. At man ikke helt tar inn følelsene før i ettertid. Om det er én ting jeg skal bli flinkere på fremover så er det akkurat dette. Sette enda mer pris på livet. Det virkelig fine livet jeg har skapt for meg selv, og som jeg har fortjent etter mange år med knallhard jobbing. For mange virker blogging som et fjasete yrke som ikke krever spesielt mye. Jeg kan forstå at mange har den oppfatningen, og det er helt greit. Alle timene bak macen og planleggingen blir jo ikke dokumentert. Jeg føler samtidig ikke jeg trenger å overbevise noen om at jeg jobber mye, om du skjønner? Så lenge jeg har god samvittighet når kvelden kommer, etter en lang dag. Det er den beste følelsen.

Nå ble dette et veldig rotete innlegg uten helt mål og mening, kanskje. Akkurat som hodet mitt i dag. Seriøst, for en halvtime siden satt jeg bare å stirret på skjermen uten å vite helt hva jeg egentlig drev med. Kom liksom ikke på om jeg var ferdig å blogge, eller om jeg skulle gå på butikken for å kjøpe lunsj. Hhaah. Det er lov på mandager, spesielt etter forrige uke som var veldig hektisk – men så gøy!

 

KJOLEHER / SKOHER

Antrekket mitt før festen på fredag. Nelly hadde som sagt 90-tallstema. Veldig kult, selvom jeg kanskje ikke dro stilen helt ut. Men, de brukte vel helt enkle kjoler på 90-tallet også? Noe jeg har blitt mer obs på det siste året, er at ingen bryr seg om hva du har på deg. Alle bryr seg som regel bare om seg selv og sine egne antrekk, spesielt på fest. Så derfor gidder jeg ikke å stresse så alt for mye med det. Så lenge jeg syns det er kult, så spiller det ingen rolle hva alle andre tenker. Eller eventuelt ikke tenker.

4 kommentarer
        1. Okei, takk 😀 Vi er en gjeng på 30 nemlig som skal feire nyttår der, så har vi sett på to som lignet på den, derfor jeg lurte på om det var det samme, og om det var bra lokale 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg