JEG BURDE EGENTLIG VÆRE ET MONSTER

Hei fra Oslo! Nå høres jeg veldig kjedelig ut, men her skinner solen og livet smiler. Det er absolutt ingen selvfølge for meg å smile i dag nemlig, siden jeg kun sov to timer i natt. Kjenner ingen som er så avhengig som søvn som det jeg er. Blir et jævla drittmonster om jeg ikke har nok timer på puta. Heldigvis vet jeg det godt selv og legger meg alltid i rimelig tid. Begynner å bli voksen nå vettu, så da må man ta ansvar for sånne ting! Hah! Etter jeg landet på Gardermoen har dagen min vært kjempebra. Ble møtt av bestekompis Glenn, og vi dro på Mucho Mas for å spise lunsj. Har hørt så mye bra om det stedet, og syns det var kult! Maten var derimot ikke så god etter min mening, men kanskje jeg bare bommet på bestillingen. Kan se for meg det er sykt stemning der om man er en hel gjeng som spiser middag og skåler drinker.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ikveld blir det “fredagspils” med hele gjengen fra United Bloggers, både ansatte og bloggere. Wææ gleder meg sånn! Det starter allerede klokken seks, så jeg burde hoppe i dusjen og få av meg reiselukten. Vi snakkes i morgen 😀

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg