JEG BOR I PENTHOUSEN!

ANNONSE – Oppholdet er sponset

JULIA TIME

Hei og god onsdag! Gjett hvor jeg er? Kanskje ikke så vanskelig gå finne ut om du følger meg på instagram, haha. I går sjekket jeg inn på Clarion Hotel Bergen Airport for to netter, og vet dere hva? Jeg fikk penthousen!!! To store etasjer helt for meg selv. Åh, dette var akkurat det jeg trengte. Mange kjenner seg vel igjen i at man kan bli litt frustrert av å gå hjemme dag inn, og dag ut. Sove hjemme, jobbe hjemme, spise hjemme, henge hjemme, være sosial hjemme. Det blir rett og slett litt for mye. På mandag merket jeg at nå måtte jeg rett og slett få et stueskifte. Ta et par dager time out.

Clarion Hotel Bergen Airport er et fantastisk hotell som jeg har bodd på tidligere også. De har nydelige rom, top service og amazing mat. Apropos service! I går kveld så oppdaget jeg at jeg hadde glemt både tannbørste og tannkrem. Jeg ringte til resepsjonen for å spørre om jeg kanskje kunne kjøpe noe der. Før jeg visste ordet av det sto resepsjonisten på døren med både tannbørste og tannkrem til meg. SÅ snillt! Ble oppriktig superglad, haha ♥ Small acts of kindness (and service)!

Noen som vil se bilder av rommet? Eller rettere sagt penthouse-leiligheten? 🤩

 

Føler meg så utrolig heldig! ♥ TUSEN takk til Clarion Hotel Bergen Airport. For mer info om hotellet, rommene og tilbudene kan du klikke deg inn her.

12 kommentarer
      1. Oioi, her er det noen som er irritabel ser jeg. Er du virkelig så ute etter å ta meg på noe? Om du hadde fulgt med så hadde du fått med deg at jeg er hjemme nærmest 24/7, møter absolutt ingen andre enn i husholdningen, tar alle forhåndsregler og har kansellert reisene mine. Å reise ALENE et par dager på et hotell som har irettesatt seg alle retningslinjene myndighetene har satt er virkelig ingenting å reagere på. Kanskje du burde prøvd det samme? Tro meg, det hjelper 🙂

    1. Kose deg masse fine julia ❤️Så herlig ut! Veldig herlig av deg og støtte de hotellene som er åpen. Jobber selv i hotellyrket og vi er stengt. Så bra noen holder åpent og kan støtte! Klem fra meg❤️

    2. Kos deg masse Julia! Kjenner at jeg trenger et stueskifte jeg også. Har malt hele huset og holder på å gå på veggen. Har heldigvis samboer og to katter hvis ikke hadde det klikket helt 😂 er permittert på ubestemt tid og kjenner at jeg er misunnelig på deg! Nyt det ❤

      1. Tusen takk Camilla! <3 Åh, jeg skjønner deg så godt, og håper virkelig det ordner seg for deg.. Krysser fingrene for at denne perioden går fort over og at du er tilbake i jobb så fort som mulig! Du er tøff <3 Stor klem

    3. Hærlig! Så lekkert det er der! Kos deg masse! 😀 Sikkert deilig med et lite miljøskifte kan jeg tenke meg! 😉 Klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg