JEG BLIR TATT MED BUKSA NEDE

Haha, jeg må si dere noe som er skikkelig flaut. Omtrent hver gang jeg er på reise så har jeg med meg en liten trillekoffert der jeg har macen, kamera og andre ting jeg ikke vil sende med bagasjen. Noe som av og til er litt slitsomt, for jeg har ingen hender ledig når jeg går rundt på flyplassen. Ekstra stress er det om jeg skal på toalettet, og må dele den lille doen sammen med både jakke, veske og da også – trillekofferten.

De siste gangene jeg har vært på Flesland og har måttet gå på do har jeg glemt å låse døren etter meg. Ikke vet jeg hvorfor, men jeg har en anelse av at det er fordi jeg går rundt med den dumme trillekofferten. At jeg må plassere den før jeg låser døren bak meg liksom. Som vane låser jeg jo alltid døren om jeg skal på do, men tydeligvis er dette noe jeg har sluttet med når jeg er ute å reiser. De siste to gangene har til og med noen ÅPNET døren mens jeg satt å tisset. Fy faen det er så flaut ass. Jeg bare “heheh herregud sorry!!!” mens jeg prøver å holde for mine edle deler så godt jeg kan. Ikke at det er så farlig om de ser noe, men det er bare den gjensidig kleine responsen man får når dette skjer. Åh faen ass, kjenner jeg blir helt rød i trynet av å skrive det ned..

Så ja, nå er jeg i Oslo og venter på flyet til Molde, og er enda flau fordi noen bustet meg i å tisse i dag tidlig på flyplassen i Bergen. Everyday struggel, ass.

Min andre struggle i dag var å faktisk komme seg til flyplassen. Jeg har ikke mindre enn to trillekofferter, to bagger, en veske + Zara med meg i dag. Ny pakkerekord, uten tvil! Det var såvidt jeg klarte å komme meg ut døra hjemme. Men, nå er jeg som sagt på vei. Haha. Herregud jeg gleder meg så sinnssykt til å komme hjem til MOLDE ♥♥♥♥♥♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg