JEG BLIR SÅ OPPGITT OVER MEG SELV

Altså… Det er tydeligvis ikke meningen at jeg skal ha telefon. Jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg har ringt forsikringen min å bare “heihei, knuste skjermen min igjen:)”. Senest for en måned siden fikk jeg ny telefon, og jeg har overraskende nok tatt veldig godt vare på den! Men, gleden varte ikke lenge da jeg klarte å miste den i sjøen i går. LOL! Jeg er i Bergen for øyeblikket, og i går kveld hadde vi en romantisk kveld nede ved naustet med vin, ost og kjekt. Helt perfekt fredagskveld. Først merket jeg ikke at mobilen sklei ut i vannet, men da vi skulle pakke sammen for å gå hjem oppdaget jeg at mobilen var borte. Vi begynte å lyse rundt svaberget vi lå på, og jammen meg lå ikke mobilen min nede i havet blandt tang og tare:))))))

Akkurat nå ligger den i en bolle med ris å marinerer seg, så får vi håpe den lar seg skru på om litt. Hvis ikke…. *ringer forsikringen for femte gang i år*

Ufattelig irriterende, men sånn er livet. Det er bare en telefon, og jeg har heldigvis en reserve hjemme i Oslo. Kanskje det blir befriende med noen mobilfrie dager i Bergen, bare njuta livet liksom. Leve i nuet og alt det der. Jeg håper jo innerst inne at risen tar knekken på all fuktighet i telefonen, men siden den lå under vann i en times tid så regner jeg med kampen er tapt. Haha, jeg blir så oppgitt over meg selv..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg