JEG BLIR IKKE KLOK

ANNONSE– Affiliatelinker til nelly

SUNNIES– CÉLINE HER/ GENSERHER

Jeg blir ikke klok på dette været. Èn dag er det snart vinter, mens neste dag skulle man trodd det var midt i mai. Nå er jeg liksom innstilt på høst, og da passer det meg mildt sagt ekstremt dårlig når solen plutselig titter fram som nå. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg er så sær på sånne ting. På våren og sommeren så elsker jeg sol og varme, mens så fort høsten er her vil jeg helst ha overskyet hver dag, litt regn kanskje, mens aller helst full storm. Sånn koselig innevær. Åh, jeg elsker når det river litt i huset mens man sitter under pleddet å ser på en serie. Problemet med solen er vel at da føler jeg at jeg må gjøre noe. Være ute. “Nyte”. Kanskje jeg rett og slett bare er litt lat.

Nå er heldigvis kvelden her, det er mørkt og jeg aner ikke hvilket vær det er ute. Noe som betyr…… serietid! Maccen min autocorrectet forresten serietid til “ferietid” i setningen over – men det betyr vel egentlig det samme?

Nå skal denne negative vampyren som tydeligvis helst kunne tenkt seg å bo i en grotte, legge seg å se på American Horror Story. Passende.. “Apocalypse” er forresten en av mine favorittsesonger til nå. Den og “Coven”!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg