JEG BLIR GAL!!!

Den éne dagen jeg faktisk velger å slumre på alarmen og sove litt ekstra. Hadde planer om den rolige morgenen og faktisk nyte en fridag for en gangs skyld. Men neida, der kommer frøken Karma og bare “haha, la oss irritere Julia!”. Dette skjer seriøst én til to ganger i uka, at passordet på Apple ID-en min blir hacket. FY det er så irriterende, iallefall når det skjer så ofte! Jeg har gått tom for mine “faste” passord for lengst, og jeg kan ikke fatte at noen klarte å gjette mitt forrige passord som var “sluttahackmegdrittsekk123”. Altså, som dere sikkert skjønner har jeg de mest random passordene, så jeg skjønner virkelig ikke hva som skjer.

Har noen opplevd noe lignende? Dette er et stort problem for meg, som sagt skjer det opp til to ganger hver eneste uke! Av og til husker jeg ikke mitt eget passord engang. Kan heller ikke skjønne hva som skal være så jævla interessant med å hacke apple-iden min heller. BLIR GAL!!!

IMG_1389-2

10 kommentarer
    1. Du må ta på to-stegs verifisering. Jeg ble også hacket sånn fem ganger på en uke. Etter jeg tok på det har jeg ikke blitt hacket en gang! Det er så og si umulig å hacke 🙂

    2. Hackeren er nok automatisk “logga inn” på deg, så jeg hadde byttet mail adresse altså apple ID og passord samtidig 🙂 Ha en mail adresse som kun er til apple kontoen som ikke finnes noe annet sted.

    3. Ikke lag passord som er reelle ord, de kjører programvare som identifiserer etter ordlister. Det er bedre å ha en blanding av tall og random store og små bokstaver. Kan du putte på et tegn og så er det enda bedre.

    4. jeg ble også hacket, men det har ikke skjedd etter jeg skiftet passord sist, nå har jeg forbokstavene til noe som betyr noe eks j(julia)z(zara) gjerne pinkoden til mobilen til og forbokstaven på foreldrene eller brødrene dine. eks jz1234daho osv 😛 husk å ikke ha æøå hvis du plutselig er på en pc uten

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg