JEG BLE JAGET

God morgen! I natt sov jeg helt utrolig dårlig. Jeg hadde den merkeligste drømmen, som jeg ikke heeelt vet om jeg skal dere med dere siden den var så random? Okei da. Jeg drømte at jeg sto i en park å observerte en stor tiger, en løve og en dinosaur som sov sammen. At de var en flokk liksom. Jeg syns det var så utrolig rart at de tre dyrene var venner og så…harmonisk. Plutselig måtte jeg nyse, og da vekte jeg uheldigvis dinosauren. Før jeg visste ordet av det begynte den å løpe etter meg, og jeg sprang seriøst for livet nedover en lang skog før jeg plutselig var i Bergen sentrum. Jeg tenkte å finne dekning på Janne & Julia, før jeg kom på at dinosaurer kan knuse vinduer å ødelegge butikken. Jeg fikk panikk. Plutselig våknet jeg og var heeelt svett, og hjertet hamret så sykt. Etter det fikk jeg ikke sove noe mer, og sto like gjerne opp. Heheheh, litt av en natt med andre ord 😉

CHOKER HER / JUMPSUIT HER

Foruten min psyko drøm sååå har jeg fått helt dilla på jumpsuits for tiden! Syns det er det perfekte plagget, så enkelt å bare slenge på seg enten til hverdags eller fest. Det ser forresten ut som jeg har den sykeste cameltoen på bildene over, men jeg lover at det bare er en skygge…. Hhahaah! Nå tenkte jeg å klikke hjem et par jumpsuits til i samlingen, og under finner du mine favoritter fra nelly ♥

HER / HER / HER / HER

HER / HER / HER / HER

PS!! Nå får du -30% avslag på ALT fra NLY TREND med koden TREND. Se utvalget HER!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg