JANNE & JULIA ER HISTORIE

JAKKEHER / VESKEHER / BUKSEHER

På lørdag hadde vi vår aller siste dag på Janne & Julia. Butikken er nå stengt, og merkenavnet “Janne & Julia” historie. Det føles ut som om det bare er noen uker siden vi sto i samme lokale. Et tomt rom uten noe som helst, bare drømmer om noe større. Jeg husker den første vareleveringen som om den var i går. Den kom fra Tiger of Sweden, og jeg var i ekstase.

Halvannet år senere står vi her igjen, Janne, Ingeborg og meg. Denne gangen ikke uviten og alene. Nå har vi blitt flere, og vi er klare for nye eventyr. En æra med J&J er over, men fy faen som jeg gleder meg til eventyret vi har i vente. Ny butikk, nye muligheter. Om knappe to uker åpner vi dørene for aller første gang på nytt, denne gangen under navnet “REGN”. Fram til da blir det ikke et rolig sekund, det kan jeg love dere. Mye skal gjøres. Akkurat nå virker det som en umulig oppgave. Men, vi har gjort det før, og skal klare det igjen! Håper alle som har mulighet vil komme på åpningen ♥ Invitasjon finner du her.

JAKKEHER / VESKEHER / BUKSEHER

Dagens antrekk. Haha, jeg har en anelse om at de kommer til å bli kjedelig, og veeeeldig komfortable i ukene som kommer. Jeg reiser jo til Oslo, så til Helsinki litt senere i uken, så får prøve å ha på meg litt gøyere antrekk da 😀 Hihi!

Verdens beste partner in crime, Janne! Lurer på hvor jeg hadde vært og hva jeg hadde gjort om jeg aldri hadde møtt han..

4 kommentarer
      1. Jeg også! 😀 Det blir i J&J sine lokaler siden de er størst (og finest spør du meg;)) Haha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg