JANNE & JULIA, 1 ÅR

JANNE & JULIA, ÅPNINGSDATO 30. JUNI 2016

Vet du hva som plutselig slo meg? I dag er det ett helt år siden vi åpnet butikken. Janne & Julia har bursdag! Wow, det er helt sinnsykt. Jeg og Ingeborg (vår daglige leder) pratet faktisk om det i går, hvordan tiden hadde gått siden den gang. Vi var enig om at året har gått ufattelig fort, samtidig som det føles ut som evigheter siden vi var på vårt aller første innkjøp før åpningen. Jeg husker det som om det var i går vi fikk vår første levering fra Tiger of Sweden. Vi var helt i ekstase. Wow, skulle vi virkelig selge så mye fint i butikken? Å få vareleveringer er fremdeles supergøy, men det var noe helt spesielt med den første gangen. Da det hele startet..

Herregud, så lite jeg visste i fjor. Jeg har lært så mye det siste året, ting jeg aldri hadde sett for meg. Vi har hatt våre opp- og nedturer, vi har prøvd og vi har feilet. I moteverdenen er butikken vår bare en liten fisk i et stort hav, men vi klamrer oss fast og jobber oss videre. Vi skal klare det. De første årene er alltid usikre, uansett hvilken bransje du jobber i. Jeg har likevel troen på at Janne & Julia er noe helt spesielt. En nisje ingen andre i markedet kan sammenlignes med. Det gjør meg stolt. Det som gjør meg enda mer stolt er menneskene jeg jobber sammen med. Janne, min fantastiske partner og en av mine nærmeste venner. Et menneske så fylt av kunnskap på pågangsmot at jeg blir inspirert hver eneste dag. Han har lært meg helt sykt mye. Ingeborg, som er vår daglige leder, og som styrer skuta i riktig retning. Hva hadde vi vært uten henne? Ingenting. Hun er den som gjør det mulig. En som er like fersk i gamet som meg da vi startet, men som lærer fortere enn noen jeg kjenner. Hun er helt rå, jeg mangler faktisk ord! Butikken hadde ikke funket uten henne. Hedda og Henriette, våre kjære blogger og ansatte. De siste tilskuddene til familien. To helt fantastiske jenter som hjelper oss med å nå våre mål. De er så dyktige og dedikerte, jeg er så takknemlig for de to ♥

Det har vært et helt fantastisk år jeg aldri ville vært foruten. På det lille året vi har vært åpen har utrolig mye skjedd. Vi har addet på mange flere merker, endret litt av retningen vi ønsker å satse, fått flere ansatte og ikke minst fått litt mer peiling på hva vi faktisk driver med. Hvem vet hvor vi er 30.juni 2018? Jeg gleder meg til fortsettelsen ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg