JAKTEN PÅ GULL

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Rise and shine! Nå sitter jeg på Kastrup og venter på at resten av crewet skal komme. De flyr Norwegian mens jeg fløy SAS alene, så de kommer litt senere enn meg. Hva gjør man ikke for de eurobonuspoengene?? Haha! Jeg er snart gullmedlem så jeg gjør alt i min makt for å klare å kvalifisere meg som det før perioden er over. Dessverre er det bare en måned igjen av kvalifiseringsperioden, og siden vi skal åpne butikk 30.juni tviler jeg på det blir så mye reise på meg de neste månedene. Men men, medlemsnivået man er på SAS er ikke det viktigste i verden! Dette kommer til å bli en veldig lang dag, men jeg skal prøve å titte innom mellom slagene. Flyet går hjem i kveld, så dette blir bare en snartur til nabolandet! Enda større grunn til å kose seg litt ekstra etter innkjøpet 😉

Minner om at Nelly har PINK FRIDAY i dag med helt syke tilbud! Sjekk de ut HER ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg