JAKKER PÅ -70%

IMG_4029-2

• Jakken min finner du HER •

Huff, hva skjedde med at gradene bare raste nedover i dag da? Jeg holdt seriøst på å fryse ihjel da jeg gikk hjemmefra tidligere. Nå er sommeren offisielt over, det kan vi si for sikkert. Eller man vet jo aldri, personlig håper jeg på enda en tropenatt i midten av oktober! Hvor deilig hadde ikke det vært? 😀
Siden det plutselig ble så kaldt i luften nå er jeg på en liten nettshoppingrunde på Nelly, for de har nemlig opptil -70% avslag på et utvalg av jakker. Under har dere noen av mine mange favoritter:

 

Skjermbilde 2016-09-28 kl. 16.36.42
HER • HER • HER • HER • HER

Hele utvalget av jakker på salg finner du HER ♥

Nå skal jeg straks lage meg litt deilig middag før jeg skal ut å lufte meg litt. I kveld skal vi på åpningen av den nye T-Michael og Norwegian Rain butikken i Bergen. Det blir nok veldig hyggelig, ikke hver onsdag man gjør slike ting! Ved mindre man bor i Oslo da, der er det jo butikkåpninger og produktlanseringen annenhver dag føles det som.. Haha! Moro at det skjer noe gøy i Bergen også 🙂 Håper alle får en fin kveld, så snakkes vi mer i morgen.
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg