JÆVLIG ELLER KULT?

Annonse – affiliatelinker

TOPPHER / BUKSEHER / SUNNIESHER

Jeg trodde faktisk mine dager med tubetopp var talte. Det samme trodde jeg om å ha på seg joggis som en del av dagens antrekk. Så feil kan man ta! Er det ikke ekstremt rart hvordan moten forandrer seg? Plagg man tenker er helt jævlig, som plutselig blir kult igjen? Som birkenstocks og chokere, hva faen skjedde liksom. Ofte kan jeg se på gamle bilder å tenke “hva hadde jeg på meg??? hvordan har jeg sminket meg???” osv. Så lurer jeg på om jeg om tre år ser tilbake på bilder fra 2018, og tenker hva som faen feilet meg. Haha! Uansett, jeg digger dette antrekket! Nå er jeg på vei ut døren for å se på Pride, og ellers bare kose meg i solen. Håper alle har en fin helg! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg