JACKET SO BIG

Heiheiheihei og goood torsdag! ♥ Jeg startet dagen på best mulig vis, nemlig med hotellfrokost. Mamma og brødrene mine er også i Oslo, så jeg dro for å spise med de før jeg startet dagen. Jeg er jo ikke vandt til å spise frokost, så det er helt merkelig å være så mett så tidlig på dagen. Er nesten litt kvalm! Haha. Men å spise frokost er absolutt en vane jeg burde legge til igjen. I går gikk jeg helt til SYV på kvelden før jeg spiste noe liksom, og det er jo ikke bra for forbrenningen i det hele tatt.

Men, nok om meg og mine matvaner! Nå sitter jeg på Joe & the Juice å jobber litt før jeg skal videre. I dag har jeg på meg min favorittjakke, hvoooor kuuul? (link her) Det er litt delte meninger om den blant vennene mine. Noen syns den er amazing, mens andre spør hvor mange hunderaser jeg drepte for å lage den jakken. Hahha!

 

JAKKEHER / BUKSEHER / BOOTS OG VESKE – TIGER OF SWEDEN

Et realt bildedryss der ja 😉 Nå skal jeg straks avgårde for å møte Glenn, som også er i Oslo denne uken. Gleder meg sånn til alle bor i samme by igjen, så slipper man å savne hverandre så mye i hverdagen! Hihi.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg