IT´S TAPAS TIME!

Nei, dette har vært en bra dag! For det første er jeg ikke fyllesyk i det hele tatt, og for det andre fikk vi jo A på eksamen. Selvom det ble endel innabords i går så våknet jeg helt fin i formen i dag, vil dere vite hvorfor? På Geilo fikk vi nemlig noen brusetabletter som heter “bakis”, de skal man drikke rett før man legger seg etter en fest, og den rehydrerer kroppen mens du sover. Det er så fuckings genialt at når jeg finner ut hvor man kan få kjøpt det, skal jeg kjøpe kassevis! Nå høres det jo ut som jeg er tidenes alkoholiker, men det er jeg altså ikke. Jeg er bare student på BI, og der er det mye festing. Haha! Nå har jeg nettopp slengt på meg min nye jumpsuit fra nelly (link her) som jeg hentet på posten i sta, og den er så forbanna lekker etter min mening. Jeg har på meg en topp under (link her), men den har en knapp øverst så man trenger det egentlig ikke 🙂


Jumpsuit HER, topp HER. Jeg har S i begge plaggene ♥ (annonselenker) Nå skal jeg avgårde til noen venner for å spise tapas, en fin start på helgen!

2 kommentarer
    1. Supert om den tabletten funker, men hvordan rehydrerer man egentlig kroppen uten å tilføre væske? :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg