ITS PARTY TIME!

Det gikk nettopp opp for meg at det snart er jul. For meg er det jul i hele november, desember og litt i januar, så dere kan tro jeg ble satt ut da jeg fant ut at det var 7. november allerede. Jeg er med andre ord ingen motstander av at det selges julebrus og pepperkaker i butikken så tidlig. Haha! Det er jo den beste tiden i løpet av året, så hvorfor ikke få den til å vare leeeeeeenge?

KJOLEN FINNER DU HER ♥

Denne tiden er også paljett-tid! I dag har jeg prøvd å tenkt ut antrekk til årets store julefest. Nemlig Nellyfesten, som i år er i Helsinki. Woho! Mer om det senere. Husker dere forresten kjolen over? I fjor hadde jeg den i marineblå, men den ble utsolgt så fort. Nå har den kommet inn igjen, men i år i svart! Den er SÅÅÅ fin, så jeg lurer på om dette blir antrekket for Finland-turen neste helg. Nelly har så sjukt bra utvalg på partykjoler nå, og av erfaring blir de beste utsolgt på et blunk. Under finner du mine favoritter!

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER

Se, så mye fint! Alle festkjolene finner du HER 😀

6 kommentarer
    1. Drysser det veldig mye glitter av den kjolen? Leste en kommentar på nelly om det på en annen farge på den kjolen 🙂

      1. Hei! Nja det drysser litt med en gang, men ikke så mye at det er plagsomt 🙂 Jeg hadde den jo i mørk blå i fjor, og den har jeg vasket i maskinen uten problem, like fin!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg