ITS MY BIRTHDAY!

WOHO det er 23. februar, noe som betyr at jeg har bursdag 😀 Jeg våknet av meg selv rundt halv åtte, og var kjapp bort på mobilen for å sjekke om noen hadde gratulert meg med dagen. Haha, det er utrolig teit at man bryr seg så mye om gratulasjoner, men jeg elsker bursdagen min så da får jeg bare være litt teit i dag. Har en spesiell følelse i kroppen hele dagen, det er liksom ikke bare en vanlig dag, selvom det kun er mandag. Det stoppet ikke meg, så jeg og Kristoffer hadde en deilig og lang champagnefrokost før jeg hoppet ut av pysjen. Skikkelig koselig <3

Jeg skal ikke feire dagen før på torsdag, da jeg og Ingvild skal feire på et utested i Bergen som heter Calibar. I dag skal jeg bare på en liten shoppingtur til byen, før det blir ut å spise med Kristoffer ikveld.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
Har på meg genser her og skjørt her! (annonselenker)

Nå tenkte jeg å dra hjemmefra, vil ikke bruke bursdagen min i sofaen! Vi snakkes senere 😀

8 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med dagen, Julia! Håper du får en fantastisk fin dag med kjæresten og at han behandler deg som den prinsessen du er idag! ;))

    2. Haha, her er vi veeeldig like! Jeg må ta mobilen på flymodus før jeg legger meg, fordi hvis jeg våkner midt på natten (noe jeg ofte gjør) og ser at det har kommet inn gratulasjoner på mobilen blir jeg så gira at jeg aaldri får sove igjen, haha! På 18årsdagen min sto jeg opp i 5-tiden liksom..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg