IT’S LIT

God morgen, igjen fra en trøtt Julia! Haha. De siste to nettene har jeg sovet seks timer til sammen, og det er ikke akkurat noe å skryte av. Likevel så er jeg rett så pigg, og det er fordi jeg er så sykt motivert om dagen. Tidligere så var det typ sånn at jeg “måtte” sovne innen midnatt, mens nå nekter jeg å klappe sammen macen før jeg er ferdig for dagen. Bildene under la jeg inn fra kamera klokken to i natt liksom, og det er jo bare….fem timer siden? Blog before sleep!
Som sagt kom jeg til Oslo i går ettermiddag, og beste Ingvild kom å møtte meg på stasjonen før vi dro hjem til henne. Vi var kjapt innom leiligheten hennes for å friske opp sminken, før vi dro videre på Olivia for litt pre-dinner-drinks. Senere møtte vi resten av gjengen for en nydelig middag på Pinerolo i Hegdehaugsveien, og herregud for en mat. Anbefales virkelig på det sterkeste! Egentlig skulle vi jo på Dinner å spise asiatisk mat, men vi kansellerte reservasjonen der for å bli med Andrea, Trifa og Fanny dit i stedet. Jeg angrer ikke et sekund 😉

IMG_0559-2

Verdens fineste Ingvild ♥

IMG_0564-2

IMG_0600 kopi-2

IMG_0598-2IMG_0592-2

 TOPPEN MIN FINNER DU HER

Nå sitter jeg faktisk klar i treningstøyet mitt av alle mulige ting. Om et lite øyeblikk skal jeg ta taxi opp til Vinderen i Oslo for å delta på yoga i regi av Nelly, før vi skal videre på spa hos The Thief. En veldig bra dag på jobb, med andre ord. Hehe!
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg