ITS A NEW SEMESTER!

Annonse

I går hadde jeg som sagt min første skoledag! Hadde forelesning i Finans og økonomistyring, og jeg merker jo nå at jeg virkelig må jobbe hardt dette semesteret. Krysser fingrene for meg selv, og håper alle gjør det samme på mine vegne! Men nytt semester betyr ikke bare en ny start og nye fag – det betyr også nye bøker. Det kan være utrolig dyrt, derfor er jeg glad for å fortelle dere at bokkilden.no garanterer lavest pris på pensumbøker. De har vunnet mange pristester i flere år, og det er jo supert! Om du finner boka billigere et annet sted dekker bokkilden.no også mellomlegget ditt, så her er du garantert lavest pris 🙂

For å handle dine pensumbøker går du inn på bokkilden.no HER og finner fram det du skal ha! Nå kan du pluss en venn også vinne pensumbøkene dine, ved at du får refundert ditt pensumkjøp. Du må ha handlet før du kan vinne!
 
Vinn pensum for deg og en venn!
Delta ved å legge igjen e-postadressen din: 
 
 

<

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg