INTENSE ØYNE?

En gang i blant får jeg kommentarer på at jeg har et intenst blikk, og “at jeg burde roe meg ned noe jævlig”. Det har seg slik at jeg ikke gjør det med vilje. Stirrer intenst inn i kamera, altså. Hvorfor blir det sånn da? Jo, det skal jeg forklare. Det er egentlig ganske enkelt altså, men uansett. Jeg har utrolig blå øyne, og når jeg kommer ut i dagslys kan de se veldig lys blå ut. Når det er så lyst blir i tillegg pupillene mine utrolig små, noe som gjør at det ser ut som jeg har det mest intense (creepy, om du vil) blikket ever. Det er altså ikke noe jeg har kontroll over selv! En mer avansert forklaring var det altså ikke. Nå skal jeg skifte før jeg skal feire bursdagen til Gunnhild. Håper alle sammen koser seg ikveld ♥ Bildene under er forresten ikke noe godt eksempel på det jeg nettopp forklarte, men jeg tenkte å dele gårsdagens middags-outfit fordi. Er så forelsket i skjørtet, bruker det hele tiden!


Bluse HER / Skjørt HER / Klokke – Marc Jacobs (adlinks)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg