INSPIRATION DAY

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicBildedryss fra dagen ♥ I dag har vi vært på inspiration day her i Helsinki. Bloggere fra hele Europa samlet seg for å mingle, ta et glass og sjekke ut de forskjellige samarbeidspartneren til Indiedays Blog Awards. I kveld er selve premieutdelingen, og det kommer til å bli så spennende! Jeg glemte jo helt å be dere kjære lesere om å stemme på meg, så jeg går nok garantert ikke hjem med en pris i kveld – men det skal bli gøy å delta uansett ♥ Å bli nomiert til nordic blogger of the year er jo stort i seg selv spør du meg, så jeg er veldig fornøyd!

Nå er det faktisk bare halvannen time til vi blir hentet på hotellet, så jeg burde virkelig hoppe inn på badet for å stæsje meg opp for kvelden. Vi snakkes i morgen!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg