Inside information

Heeeei!

Har dere hatt en fin helg? Er forresten June igjen her, haha. Kjenner jeg Julia rett får dere ikke en oppdatering fra henne før til kvelden. I går hadde vi en aldri så liten fest hos meg, og det var SÅ gøy. Julia var selvfølgelig til stede, så tror kanskje hun sover enda. Hennes loverboy drar ikke tilbake til Bergen før i kveld, så da skal jeg være så snill å oppdatere litt for henne. Tenkte det hadde vært gøy å gi litt inside information om Julia når jeg først har mulighet. Tror jeg vet det meste om Julia, har jo vært bestevenninne med henne i ganske mange år nå. Så her kommer ti ting du ikke vet om henne. – Når Julia skriver på bloggen at tannblekingen hun bruker er bra, eller at hun er fornøyd med frisørtimen sin eller jakken hun har på seg, så står hun 100% inne for det. Hun er ikke den som kan skrive positivt om et produkt på bloggen uten å mene det. Ikke mange bloggere som er så ærlig og ekte som det Julia er.

– Rommet til Julia er fullt av fine klær, likevel sier hun støtt og stadig at hun ikke har noe å ha på seg.

– På det halve året Julia har bodd i Oslo, har hun enda ikke hatt vaskemaskin i leiligheten sin. Så jeg tipper hun er ganske lei av å drasse med seg skittetøysposer når hun er på besøk med venner. Jeg synes selvfølgelig ikke det er noen problem å stille opp med en vaskemaskin i blant, det skulle jo bare mangle.

– Synes Julia er alt for kritisk til seg selv. Hun ser ikke det andre ser. Men detter er vel typisk for alt for mange jenter?

– Julia skulle egentlig være med på årets Charterfeber, men hun trekte seg i siste liten. Noen hun er utrolig lettet og glad for nå. Jeg er lettet på hennes vegne også, selv om jeg vet at hun ikke hadde dummet seg ut slik som enkelte andre, hahaha.


– Tror ikke McDonalds har en kunde som er mer trofast enn Julia. Hun legger heller ikke skjul på hvor glad hun er i maten derfra, så hun har gitt mye gratis reklame til Macern.

– Julia har ikke lest en eneste bok i løpet av livet sitt.

– Hun hater å sove alene, så kan vel telle på en hånd hvor mange netter hun har sovet alene etter at hun kom til Oslo. Sover heller på sofaen min en natt eller to, enn å sove alene i leiligheten sin. – Det skal VELDIG mye til før Julia snakker stygt om noen (og hvis hun snakker stygt om noen har hun alltid en god grunn for det). En veldig god egenskap, som flere burde lære av. Hun dømmer heller ingen.

– Jeg vet ikke om noen som er så flink til å sette pris på vennene sine som det Julia er. Hun er der for vennene sine hele tiden, og stiller alltid opp om det er noe. Hun er flink til å gi kompliment, råd og hjelp. Er så glad jeg har Julia som bestevenninne ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg