INNPUST

Image and video hosting by TinyPic

Se på den utsikten da folkens! Den våkner jeg til hver dag her i Sverige. Foreldrene til Christoffer har det virkelig fint.

God morgen! For en fin kveld det ble i går, og for et vellykket show! Jeg blir så utrolig stolt over hva guttene har fått til med Another Kind of Denim. Jeg spår de en lang og suksessfull karriere i motebransjen, det er helt sikkert ♥ Vi er litt sliten i dag kan man si, men når været er så fint og området er så nydelig er det bare å komme seg ut for å trekke litt frisk luft. Det hjelper på alt! Gleder meg så sykt til å komme tilbake hit i sommer. Da skal faktisk denne pingla bade i vannet også. Kan ikke huske sist jeg badet i Norge, eller i Skandinavia for den del. Det er jo så kaldt?! Nå har jeg heldigvis noen måneder til å tøffe meg opp, for når vi skal hit på sommerferie skal jeg være den første som hopper ut i vannet 😉 Haha!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
JakkeMango / GenserHER / BukseHER / SkoHER

Image and video hosting by TinyPic

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg