INNKJØP DAG 2

God morgen, en ny dag i Oslo – en ny dag med innkjøp til butikken vår! Det er virkelig noe helt annet å kjøpe inn “til seg selv” enn å kjøpe inn til noen andre. Plutselig blir man liksom litt skeptisk og ekstra kritisk, og jeg tør ikke like mye som når jeg kun er med som innkjøpshjelp. Det er jo utrolig dumt egentlig, for jeg må jo bare stole på min personlige intuisjon pluss innspill fra de andre som både jobber på agenturene og de som kjøper inn. Wææ, veldig spennende er det iallfall! I går hadde vi egentlig en “rolig” dag med bare tre møter, mens i dag blir en enda mer hektisk dag uten noen spesielle pauser. Det gjør faktisk ingenting, for det er virkelig bare en fryd å jobbe som dette. Alle er jo så hyggelige!!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicJakke – Cuplé / BukseHER / Sko – Cuplé / Veske – Balenciaga

Hvor fin er ikke denne jakken forresten? Før jeg dro til Finland forrige uke var jeg innom Cuplé, som er en ny butikk på Telegrafen i Bergen. Alt i butikken er håndlaget og oser av kvalitet, både jakken og skoene er håndsydd i Spania og er av spansk skinn. You like?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg