INNKJØP, DAG 1

Heey og god kveld! I dag har jeg unngått speil så langt det lar seg gjøre. Forfengelighetens dronning (meg) titter jo som regel etter alt med gjenskinn, mens i dag snudde jeg meg heller vekk. En uke med lite søvn, dårlig mat og mye alkohol ses i bollekinna, for å si det sånn 😉

I dag har vi vært på innkjøp fra ni i dag tidlig, og er fremdeles ikke ferdig før ti i kveld. Lange dager, med andre ord! Utrolig moro er det, så jeg klager absolutt ikke.

IMG_1022-2

Jeg har på meg genser her, belte her, bukse her og boots her ♥

Crewet på New Agency, som var vårt første møte i dag. Vi har handlet inn et sykt kult merke, og jeg gleder meg som en gal til det kommer i butikk til sommeren. Såvidt jeg vet finnes det ikke i Norge enda, mens det er svæært i Danmark. Moss Copenhagen heter det, noen som vet?

Her er et lite bildedryss fra dagen så langt:

IMG_0915-2IMG_0924-3IMG_0928-2IMG_0932-2IMG_0944-2IMG_0951-2IMG_0955-2IMG_1014-2

Haha se det trynet mitt! Oppblåst much? Jeg spiste faktisk salat til frokost i dag, noe jeg aldri spiser til noe som helst måltid. Kroppen min craver sunn mat, så da er det bare å adlyde.

Nå skal vi videre til siste innkjøp som er med Samsøe Samsøe, før jeg skal rett tilbake til hotellet for å SOVE. Syns dere forresten det er gøy når jeg deler “behind the scenes” fra innkjøp som nå, og vil dere se mer utover uken? Hvis ikke finner jeg vel på noe annet å blogge om, mehe 😀

7 kommentarer
    1. Æææh, elsker MC!! Digger at dere får det inn.
      Har også hørt rykter om at det kommer en MC-avdeling på Sten & Strøm DS 😀

    2. Ah, beklager, henger sånn etter med kommentarer, jeg er så fryktelig dårlig på det!

      men uansett, så jævlig heldige dere er som får se så mye fint! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg