INNEKOS

I Bergen regner det jo hele tiden. Virkelig. Hele tiden. Den første dagen jeg var her var egentlig været på topp, men de siste dagene virker det som om himmelen aldri går tom for vann. Jeg beklager at jeg nok en gang plaprer om været på de stedene jeg er, men jeg klarer faktisk ikke å dy meg! Tilbake til poenget. Det er veldig viktig her i Bergen å klare å kose seg inne når været er som et rævhull ute. Birte disket derfor opp med pannekaker med nydelig tilbehør til oss. Ah, noe så godt! Enda godt jeg har store planer i hodet mitt om å starte å trene, for da kan jeg nemlig spise hva jeg vil.
Ser det ikke digg ut? Til informasjon er det ikke jeg som tok bildene, men Birte. Dere trodde vel ikke at jeg klarte å legge opp noen som helst mat på en skikkelig måte? Jeg satt å glefset i meg pannekaken min mens hun tok bilder.. En ting verken jeg eller Birte blir lei av, så er det nemlig sex and the city. Vi har sikkert sett igjennom skoboksen ti ganger hver, men startet likevel på sesong 1 da jeg kom. Nå er vi vel på tredje sesongen eller noe tror jeg? Verdens herligste serie, kunne ønske den fortsatt gikk! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg