INGENSTEDS

I ONLY DRINK CHAMPAGNE ON TWO OCCATIONS
WHEN I AM INLOVE, AND WHEN I AM NOT

Hey babes! I går hadde jeg den mest hektiske, og fineste dagen på lenge. Da jeg kom fram til Oslo rakk jeg såvidt å ta på litt fresh deo før vi måtte løpe ut av døren. I går var det nemlig jentedagen, og kvelden ble brukt til nettopp det. Først holdt June appell utenfor Stortinget, noe som var helt fantastisk å få med seg. Hun bruker virkelig stemmen sin til noe godt, og jeg er så stolt og takknemlig som har en så god bestevenninne.

Deretter gikk turen til Ingensteds. Plan Norge skulle dele ut en pris til en spesiell kvinne eller organisasjon som gjør noe viktig i kampen mot likestilling. For noen rørende og informative taler. Jeg er utrolig glad for at jeg dro!

Så var det tid for fest! Det var typ ingen ute i hele Oslo, men jeg koste meg likevel mye sammen med mange fine venner. Litt sliten og redusert i dag, spesielt siden jeg våknet halv syv i dag tidlig.. Men men, sove kan man gjøre på søndag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg