ingen vin til den som ikke sover

God morgen! Åh, i dag tvangssov jeg så lenge jeg overhodet kunne. Våknet først lys våken klokken åtte, men da ga jeg meg selv en skikkelig kjennepreken. “Julia, det er helg, og du våkner klokken åtte. Om du ikke sover noen timer til nå, så får du ikke lov til å drikke vin ikveld!!” Det hjalp tydeligvis, for sovnet gjorde jeg, og våknet ikke før klokken ti. Hurra, ny rekord siden jeg konverterte over til a-menneskene!  Nå har jeg nettopp tatt meg en dusj og sminket meg. Tusler rundt i morgenkåpen min fra Victoria Secret, som jeg kjøpte da jeg var i Florida i sommer. Jeg elsker den! Er så lett og behagelig å ha på seg på morgener som dette. I dag har jeg ingen planer før klokken tre, da jeg skal lunsje med en venninne. Fram til da skal jeg virkelig nyte fridagen min, og spise en bedre frokost. Med en bedre frokost mener jeg knekkebrød med leverpostei. Det er dessverre det eneste jeg har i kjøleskapet for øyeblikket. Har ikke fått handlet inn skikkelig etter jeg kom hjem fra Spania. Kanskje like så greit. Kjøleskapet kan ikke være fullt hele tiden, noe det som regel alltid er. Jeg er alt for glad i mat, dessverre.. Håper alle nyter lørdagen til det fulle! Jeg er så glad for at jeg aldri jobber helg lengre. Utrolig deilig å vite at når du er ferdig på jobb fredag, så er det faktisk to hele dager med fri. Ah, for en fantastisk følelse. I helgen skal jeg virkelig kose meg, og det med god samvittighet!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg