INGEN POPSTJERNE

Nå er jeg ferdig med møtet meg agenten min Sandra, og er på vei mot Gardermoen! Syns egentlig det er sykt fancy å kalle henne agenten min, for føler agenter er for popstjerner og fotballspillere. Men offisielt så er hun faktisk agenten min, hihi! Sandra er virkelig verdens søteste og tror nok ikke jeg kunne fått en bedre agent!

Over til noe langt mindre fancy. Nå skal jeg (som verken er popstjerne eller fotballspiller, men likevel har agent) dra med meg min gigakoffert til flyplassen. Vi sssssssnakkes fra Bergen!

IMG_6205-2IMG_6210-2111Bomberjakken er Glenn sin!

7 kommentarer
    1. På snapchat på mystory på lørdag (tror jeg) så hadde du på deg en hvit jakke elr cardigan , kan du ikke legge ut bilde av antrekket ditt? Så super fint ut :-))

    2. Så flotte lepper, elsker fargen! Kan du ikke skrive et innlegg om sminken du bruker, uten at det nødvendigvis er i samenheng med noen nye produkter som du har fått prøve osv. Evt. bare svare på denne kommentaren med hva du har på leppene! 🙂 Hilsen fast leser

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg