INGEN NETFLIX AND CHILL

Hadde jeg vist samme engasjement for fagene mine på videregående som jeg gjør for å fikse netflix når det klikker hadde jeg hatt 6 i snitt. I går kveld lå vi å så på Criminal Minds i sengen. Som vanlig blir jeg veldig trøtt av å se på serier, så normalt sett sovner jeg som regel etter fem minutter. Det var jeg på vei til å gjøre i går også, helt til Netflix plutselig kom opp med en feilmelding. Jeg oppdaterte siden, restartet nettleseren – men ingenting fungerte.

IMG_8190-2

“Vi kan jo bare sove nå da” sa Christoffer.
“NEI, du kan sove, jeg er ikke trøtt!” sa jeg småsurt tilbake.

For da var jeg nemlig ikke trøtt lenger. Jeg var lys våken, irritert og skulle fikse netflix på liv og død. Jeg var naturligvis ikke sint på han, men sint fordi jeg ikke fikk sett ferdig (les: sovne til) episoden av Criminal Minds. Et kvarter senere fungerte fremdeles ikke netflix, uansett om jeg hadde prøvd alle triksene i boken – og til og med googlet meg frem til svar. Jeg nektet å gi meg uten en kamp. Til slutt fikk jeg det til å funke, og jeg sovnet som en sten så fort episoden startet igjen. 

3 kommentarer
    1. Haha! Kjenner meg så syykt godt igjen. Liker å sovne til litt lyd i bakgrunnen, så jeg hadde blitt veldig irritert også :-p Håper du får en superfin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg