INGEN MER DÅRLIG SAMVITTIGHET OVER SMÅTING

Hei dere ♥ Vet dere hva, av og til må man bare gi seg selv litt pusterom. Da jeg våknet i dag tidlig var jeg dødstrøtt, noe jeg alltid er på mandager. Å dra seg ut fra dynen fristet minimalt. I stedet la jeg macen på fanget å startet å jobbe fra sengen i stedet. Dette er egentlig noe som gir meg maks dårlig samvittighet. Jeg må nærmest sitte på en pinnestol å jobbe ved en pult om jeg skal føle at jeg faktisk jobber. Som om jeg bare må ha det litt ubehagelig. Siden arbeidet i seg selv er så kos. Dette er en tanke jeg vil legge igjen i 2018. Ikke at jeg skal starte å jobbe fra sengen til langt på dag, hver dag. Men at det faktisk må være greit om man virkelig føler for det, samt har muligheten. Jeg spiste faktisk frokost på sengen og. Pluss tok en powernap før jeg i det hele tatt kom meg inn i dusjen. Dårlig-samvittighets-garanti-til-tusen. Men faen altså, vi må slutte å få dårlig samvittighet over hver minste ting i hverdagen. Hva skjedde med å nyte livet litt? Å ikke bare leve, strebe og hige etter det perfekte?

Disse bildene er fra et eller annet innkjøp i Oslo, husker ikke helt hvilken sesong. Satt å så litt på gamle bilder i dag tidlig (fra sengen). Noe av det jeg liker best med å være blogger er alle minnene som er dokumentert. Jeg er ikke så flink til å ta typiske hverdagsbilder lengre. Alt er liksom så stæsjet. Usj. Det er jo mye gøyere å se ordentlig hverdagsliv! Det syns iallfall jeg på andre blogger 😀

2 kommentarer
    1. Jeg vil bare si at etter å ha lest de siste innleggene dine så hjalp det meg og mine negative tanker mye. Å dvele med ting fra fortiden som har vært vondt, og ikke minst det å ha dårlig samvittighet for alt og ingenting, er virkelig slitsomt selv for de mest arbeidsomme og positive (eller kanskje enda vanskeligere om man hele tiden prøver å holde maska). Det gjør meg trist å høre at andre har det vondt selvfølgelig, men å vite at man er flere er alltid fint. Det er så enkelt å si til seg selv at man ikke er alene om sånt men så føles det ikke helt sant i denne overfladiske sosiale medier-verdenen vi fordyper oss i nå om dagen.. Så å kunne lese ærlige tanker som dine midt blandt alle de «lykkelige og perfekte» Instagram-jentene er virkelig fint. Håper kanskje dette kan hjelpe deg også bittelitt. Mange klemmer!

      1. Det er veldig godt å høre Margrete <3 Det er nok sjeldent rosenrødt 100% av tiden for noen av oss, selv om man er flink til å fremstille det sånn. Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg