INGEN JUKS

For en herlig treningsøkt! Jeg kjørte styrke på bein og rumpe, og det er sjeldent jeg presser meg særlig hardt når jeg trener alene. Jeg er dessverre den typen som jukser når ingen ser på. I dag derimot ble det ingen juksing, og det kjennes i bena. Når jeg var ferdig med mitt siste sett med hip thrust kom et par gutter bort til meg å spurte om jeg var ferdig snart og om de eventuelt kunne ta over, jeg klarte såvidt å prate så jeg bare “ja skl jei lydde bort føst?”. Det skulle egentlig bli “ja, skal jeg rydde bort først?”, haha flaut. Trengte heldigvis ikke rydde etter meg da de skulle bruke samme vektene, så jeg kunne krabbe inn i garderoben. Nå sitter jeg i sofaen og skal slappe av litt før kvelden. Har handlet inn blåskjell, vin og snacks – så her blir det middagsselskap!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Har på meg verdens mykeste poncho fra Match og joggis, deeeilig 😀

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg