INGEN GRUNN TIL BEKYMRING

(annonselenker)
Hei! Jeg tenkte å ta opp en ting, bare for å set the record straight. Tidligere i uken fikk jeg mail av en leser som spurte om jeg slet med spiseforstyrrelser. Hun sa selv at hun hadde gått igjennom det for mange år siden, og så varselsignaler fra meg en dag hun var innom butikken mens jeg sto på jobb. At jeg så annerledes ut denne uken enn da hun var innom for noen måneder siden. Først og fremst er det veldig rørende å få en så oppriktig og direkte mail, men jeg må ærlig innrømme jeg ble litt sjokkert. Jeg tenkte bare å skrive noen ord om det her, slik at ikke flere går rundt å lurer. For det er virkelig ingen stor sak! 🙂
Nei, jeg sliter virkelig ikke med noen spiseforstyrrelser. Ja, jeg har gått ned endel i vekt den siste måneden – men ikke fordi det er noe jeg ønsker eller prøver på. Som dere har forstått har jeg det ikke helt på topp om dagen, og da mister jeg også matlysten som gjør det vanskelig å få i seg særlig med mat i løpet av en dag. Det er ikke fordi jeg føler jeg trenger å slanke meg, og at jeg gjør det bevisst. Jeg kunne virkelig ønske matlysten var mer til stede, men jeg har bare godtatt at slik er det akkurat nå og at det ikke er særlig mye jeg kan gjøre med det 🙂 Så det er ingen grunn til bekymring for meg og min velvære, jeg har det fint og er nok rundere igjen før jeg vet ordet av det! Nå er jeg på vei ut døren hjemme, og jeg skal til Martine for å lage lasagne, spise tonnevis med smågodt og se gullrekka på tv.

IMG_1345-2IMG_1346-2IMG_1433-2

Jakke – HER / Bukse – HER / Sko – HER

Akkurat nå orker jeg helt ærlig ikke mer sutring på bloggen fra min side, så da kan vi alle sette en strek her og komme oss videre? 😀 Håper alle har en fin start på helgen!
0 kommentarer

Siste innlegg