IN THE MOMENT

Image and video hosting by TinyPic

Jeg elsker disse bildene! Det som startet som en helt normal antrekks-shoot, ble plutselig til en parsession. Litt motvillig fra Christoffer, men med overtalelse fra både meg og Vasko (mannen bak kamera) fikk vi litt fine bilder likevel. Disse bildene er så ekte, og det syns jeg er så utrolig fint. Ofte blir det dessverre slik at man kun legger ut bildene der man smiler penest og har planlagt posen i hodet lenge før bildet ble tatt. På disse bildene løp vi egentlig bare frem og tilbake mens Vasko knipset i vilden sky.

Åh, forresten! Jeg må bare igjen poengtere hvor fantastisk været er i Bergen. I sta holdt jeg på å gå ut døren uten å ta på meg jakke, fordi jeg tenkte siden det var sol at det automatisk var sommer. Litt ønsketenkning, men temperaturen er faktisk ikke så aller verst!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

♥♥♥♥♥

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Nå skal jeg sette meg ned å prise klessalget. Jeg vet ikke hvor langt jeg kommer siden jeg straks må ut døren igjen, så kanskje jeg bare burde vente til i morgen. Jeg kommer til å legge ut på snap litt av det jeg selger + priser. Tror også jeg lager et blogginnlegg om det også, men jeg lover ingenting der! Kommer du på lørdag forresten? Sjekk ut facebookeventet vårt her 😀

9 kommentarer

Siste innlegg