IN THE MAKING..

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicJumpsuiten min finner du HER ♥

Min dag i bilder, sånn nesten iallfall. Åpningen av butikken nærmer seg med stormskritt, og mye er på gang akkurat nå. Vi har også fått de første varene som har blitt plassert i lagerhyllene (se øverste bildet). For meg er det bare så ufattelig kult, og jeg klarer nesten ikke å vente med alle hyllene er fulle av produkter! WÆÆ!

Jeg beklager så mye at det eneste jeg snakker om for tiden er butikken, jobbing og ting som verken inspirerer eller er underholdene å lese om. Nå er det bare drøye to uker til vi åpner, så frem til da blir det nok ikke så veldig mye mer spennende heller.. I helgen skal jeg derimot ta helt fri og reiser til Geilo og Vestlia Resort sammen med kjæresten min. Det skal bli så digg med en avslapningshelg! Bare spise god mat, gå på spa, sove lenge og ikke tenke på noe annet enn hverandre.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg