IN MY HANDBAG

God morgen! Onsdag og halvveis i uken, det er egentlig alt jeg har å si denne morgenen. Neida, jeg skal prøve å komme med litt pisspreik som ingen finner interessant uansett – bare fordi jeg føler det blir for dumt med et blogginnlegg med kun én setning. Fremdeles støl etter gårsdagens pilates forresten. Så det. Nei, tror faktisk jeg runder av her å viser dere mitt faste innhold i vesken i stedet!

Jeg er avhengig av utrolig mye fant jeg ut etter å ha tatt disse bildene. Haha! Jeg har faktisk tatt ut mye som ikke er med på bildet, men alt under er et absolutt must for meg.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAAvtalebok / iPhone / Lommebok og nøkkelring fra Mulberry / Bodybutter fra TL /Céline solbriller / Clarins balm / Clarins lipgloss / D&G parfyme 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Elsker både lipglossen og lipbalmen fra Clarins, og har vekslet mellom disse fast i flere år. Bruker de hver eneste dag ♥ De er på salg hos Bangerhead nå, om noen lurte. De er jo litt dyre så alltid hyggelig med litt avslag.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Parfymen min er også alltid med! Det verste jeg vet er å føle meg ufresh etter en lang dag, utrolig hva en dæsj parfyme kan gjøre altså. Du finner den her, og den var også på salg 🙂 Jippi!

PS! Husk at nå har jeg endret kommentarfelt så det er superlett å kommentere. Det var på tide!

 

5 kommentarer
    1. Den parfymen lukter så godt!:)
      Har følgt bloggen din siden ungdomstiden , og må virkelig si at du har vokst til å bli en fantastisk nydelig jente!
      Ha en stående dag videre søte du:)!

      1. Hei Monica 🙂 Åh så hyggelig, det var veldig moro å høre at du har fulgt meg så lenge 😀 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg