IN BED

P1240023-2

Dette er kanskje det drøyeste bildet jeg har lagt ut på bloggen, noen sinne. Det syns jeg er litt rart. Jeg har flere ganger lagt ut bilder i bikini, både foran og bak. Likevel er det tydeligvis noe helt annet, og enda mer seksuelt om man har på seg nøyaktig like “mye” klær, så lenge det ikke egner seg for bading. Vi mennesker er rare.
I dag våknet jeg på Clarion Admiral, og herregud så deilig det er å bo på hotell i egen by. Jeg har gjort det et par ganger tidligere på Scandig Byparken, og jeg merker nå at dette er noe jeg burde starte med oftere 😉 Oppholdet er ikke sponset btw, i tilfelle bloggpolitiet skulle lure. Jeg bor her sammen med Nelly, som forsåvidt er et samarbeid når jeg tenker meg om. Hehe.

P1240013-2

P1240036-2

I går hadde vi en veldig vellykket feiring for Andrea. Det fortjente hun virkelig ♥ Supert opplegg fra start til slutt, og ikke minst helt nydelig mat på Nama! Jeg har spist der et par ganger før, men det er lenge siden. Skjønner ikke hvorfor jeg sluttet å gå dit? Kanskje fordi jeg aldri gidder å gå til Bryggen, haha. Latskapen lenge leve. Nå som jeg flytter til begynnelsen av Sandviken er det heldigvis ikke lange veien, så blir det nok flere besøk.

P1240014-2    P1240041-3

Nå skal jeg pakke sammen tingene mine før jeg bokstavelig talt skal kaste meg over frokostbuffeen. Altså, finner det egentlig noe bedre enn hotellfrokost? I think not! Deretter skal jeg snegle meg opp på kontoret for å redigere litt bilder fra i går, og se om jeg får ordnet en videoblogg fra kvelden. Jeg filmen endel her og der, men jeg vet ikke om det ble en suksess. Haha, vi får se 😀
4 kommentarer
    1. Det var noen skikkelig fine og classy bilder! Å vise hud trenger ikke alltid å være en vulgær uting 🙂

    2. Fine bilder!! Har du erfaring forresten med å sove i string? For har hørt man ikke burde, så har liksom ikke gjort det selv:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg