IMPONERT OVER MEG SELV

Aaaah, what a day! Ikke i den forstand at den har vært såååå spennende, men jeg må ærlig innrømme jeg ble imponert over meg selv. I dag oppdaget jeg nemlig hvor dypt jeg klarte å konsentrere meg over lengre tid. Det er så jævlig irriterende at jeg ikke kan fortelle dere hva jeg konsentrerte meg om enda, men poenget er iallfall at jeg satt som låst til dataskjermen i seks timer i strekk uten noen som helst pause eller distraksjoner. Imponert?? Jeg er! Haha. Jeg jobbet lengre enn det altså, men det var bare så sykt å sitte så inn i sin egen verden mens timene fløy forbi. Ellers bruker jeg jo å skeie ut hele tiden. Du vet, sjekke facebook, instagram, se på litt serier osv mellom slagene, men ikke i dag!

Wow, merker at jeg har brukt opp hele lageret mitt av konsentrasjon. Øynene mine bare falmer vekk fra dataskjermen og jeg sitter å småtripper på sofakanten fordi jeg holder på å tisse meg ut. Vet egentlig ikke hvorfor jeg blogger akkurat nå. Hadde ikke noe mer spennende på hjertet enn å skryte av meg selv. Lol. Resten av kvelden skal jeg bruke til å se på modern family. Har et elsk/hat forhold til den serien, og må liksom se den i rett humør. Om jeg for eksempel er irritabel takler jeg den ikke, fordi det er så mange håpløse situasjoner. Tror ikke jeg er i et irritabelt humør akkurat nå. Det får tiden vise. GOD NATT, vi snakkes i morgen tidlig ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg