IM INLOVE

IMG_6319-2

.. IN A PAIR OF BOOTS! ♥

Helt siden vi var på innkjøp med Tiger of Sweden i august har jeg drømt om den dagen disse skoene kom i butikk. For et par uker siden sto jeg på Janne & Julia, da postmannen kom med et par svære esker til oss. Til de som følger med på snapchat (julianyland) så kanskje reaksjonen min da jeg pakket opp disse nydelighetene? Bootsene er helt perfekte! Passformen, fasongen, utseendet – ALT! At de er i Pony Hair er jo det som gjør hele skoen. Se for deg disse til et par skinnbukser! JEG DØØR!!

Vi selger de på Janne & Julia, og direktelink til bootsene finner du her. I dag har vi forresten -20% avslag på HELE nettbutikken!

IMG_6321-2IMG_6325-2IMG_6327-2

Bootsene er litt stor i størrelsen! Jeg vipper mellom 37 og 38 i sko, men valgte disse i 37.

bynattweb

Siden det er ByNatt i Bergen sentrum i dag, holder vi butikken vår i Strandgaten 66 åpent helt til midnatt! Det er -20% avslag hele dagen, og det samme tilbudet finner du naturligvis på nettbutikken også.
Bruk koden “BYNATT” i kassen for å få -20% avslag på hele kjøpet ditt ♥
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg