IM BACK

Hola guapas! Tiden jeg har brukt borte fra bloggen har åpenbart gått til å lære meg spansk. Neida, men jeg blir faktisk flinkere for hver dag som går. Jeg har nærmest vært helt av sosiale medier og telefonen generelt siden jeg kom hit. Det er så mye som foregår “behind the scenes” i livet mitt nå at jeg blir svett av å tenke på det. Ikke på den positive måten dessverre, men det har vært godt med en pause uten at telefonen plinger i ett sett. Men, jeg har savnet å blogge og velger derfor å starte opp her igjen. Fremover tenker jeg også å smått begynne med YouTube som gir en enda bedre beskrivelse av livet mitt her nede. Litt vanskelig å formulere alt via tekst dessverre!

 

Ville egentlig bare si hei og hopp, med disse tre random bildene fra El Ancla der vi spiste lunsj for et par uker siden. Nydelig location, OK mat. Er det ikke alltid sånn? Haha! Nå skal jeg forberede litt innlegg for resten av uken, så snakkes vi i morgen igjen. Har myyyye å dele 😀

2 kommentarer
    1. Du är efterlängtad, välkommen tillbaks. Jag hoppas du haft en riktigt bra och avkopplande tid där nere.
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg