IM BACK!

Hei, det var lenge siden! Jeg tok meg visst en liten ferie. Er det egentlig lov? Haha! Som jeg skrev forrige uke har jeg vært skikkelig umotivert om dagen, og egentlig ikke gjort noe produktivt. Altså, hele forrige uke var bare fiasko. På arbeidsfronten altså, på privaten gjorde jeg mye gøy. Haha.

Jeg forteller mer om uken i neste innlegg. Det er mandag, og “uken som gikk” kommer selvfølgelig senere ♥ Det er uansett skikkelig deilig med ny uke. Selv om jeg var trøtt som få da alarmen ringte, er jeg bare glad for mandag. Jeg elsker jo at ny uke betyr nye muligheter, så da kan jeg legge fra meg forrige ukes slappe holdning og get back to work 🙂

Ellers må jeg si at det er skikkelig ubehagelig å være så umotivert som jeg var forrige uke. Spesielt når man jobber for seg selv, og resultatene kun avhenger av egen innsats. Jeg fikk et ordentlig stuck i meg i går ettermiddag, da jeg så for meg at aaalt gikk til helvete. Det var ingen god følelse. Likevel er det jo helt normalt at man ikke kan være supergiret og kreativ hele tiden, så da tenkte jeg det var bedre med noen dager pause enn å tvinge meg selv til å poste mye dritt her inne.

Denne uken skjer det mye gøy, og dere skal selvfølgelig få være med! Om du har noen ønskeinnlegg, eller noe du vil jeg skal poste mer av så legg igjen en kommentar. Personlige innlegg, outfits, lister – jeg er åpen for alt!

6 kommentarer
    1. Sånt skjer, det er helt vanlig å føle seg umotivert i perioder! Men Gud, så deilig det er når man finner motivasjonen igjen

      Hadde det vært gøy med personlige innlegg: hva ser du i en gutt (boyfriend material), hvordan du håndterer fuckboys (haha!), hvordan er du som kjæreste, hvordan er du som venn, hvilke drømmer og ambisjoner har du.. ellers så elsker jeg virkelig stilen din Julia, og antrekk/hvor du kjøper mest klær er så interessant. Kanskje hvordan du fikser håret (ser alltid så fint ut med volum), om du har noen spesielle renserutiner (hud), steder du ønsker å besøke fremover, dine topp fem favoritt-øyeblikk osv.

      Nå bare skrev jeg masse her Elsker bloggen din. Ønsker deg en fantastisk uke Julia! U go girl☺️

      1. Hei Frida! Her var det mye inspo til innlegg, tusen takk <3 Å så hyggelig å høre at du liker bloggen min! 😀 Klem!

    2. Lov med et lite pust i bakken vel Jeg digger de personlige innleggene dine hvor du bare skribler ned det som faller deg inn akkurat der og da ✨

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg