IM BACK

Hei, det var lenge siden! Jeg trengte en liten pause fra all jobb, og har ladet batteriene i Molde den siste uken. Når man lever av å alltid måtte gi av seg selv sier det stopp noen ganger. Jeg hadde ikke noe å gi forrige uke, så da lot jeg heller bloggen støve litt ned. Men, nå er jeg tilbake for fullt! Jeg har savnet å dele her inne, så nå håper jeg dere titter innom like mye som før ♥ I dag er jeg tilbake i butikken, og det er supergøy å stå på gulvet på Janne & Julia igjen. Fine butikken! Vi har fått mye varer mens jeg har vært borte også, og det er sååå gøy!! Jeg skal oppdatere nettbutikken med alt det nye ila dagen, så da anbefaler jeg å stikke innom litt senere 😀

IMG_0497-2

Jeg har mye å se frem over denne høsten, så nå er jeg egentlig bare motivert til å fortsette å jobbe i den gode rytmen jeg hadde før den lille ferien min. Nå er det faktisk under en måned til jeg setter snuten mot Roma, Napoli, Capri og Barcelona også. Wæææ, håper ukene går fort! Heldigvis er det mye på agendaen denne uken, med bl.annet diverse innkjøp, middager og festligheter med leverandører og venner. I helgen kommer min kjære Linn på besøk fra Molde også, og det gleder jeg meg ekstremt til.

IMG_0503 kopi-2

Nå skal jeg fortsette med å legge inn de nye varene i nettbutikken, så snakkes vi igjen litt senere. Håper alle har en fin mandag ♥
6 kommentarer
    1. Hei! Har ønske om at du skal dele mer fra butikken på bloggen! Tips til styling med interiøret, klærne deres osv, prøv dem på å legg ut bilde? Tror dere kunne økt salget endel av dette!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg