IKKE VÆR EN BITCH

BUBBLES, SHOES AND GREAT PEOPLE

Fine Anja! ♥ Jeg tror det oppfattes av mange at bloggere flest er høye på seg selv, bitchy og lite imøtekommende. Se for deg at du står på en fest, og der er tilfeldigvis en blogger du vet hvem er. Hun står der med vennene sine, drikker litt vin og har det hyggelig. Hun kommer likevel ikke bort å sier hei til deg, og blir fort oppfattet som overlegen. Men sannheten er jo da at du er like overlegen, siden du heller ikke hilste. Forstår du poenget mitt? Det er så fort gjort å dømme andre fordi de ikke oppfører seg som du vil, men ofte burde man se litt på seg selv og spørre om du er så jævla mye bedre?

Poenget mitt er bare at jeg har blogget i typ 100 år, og møtt de fleste bloggerne her til lands ved en eller annen anledning. Sannheten er jo at alle faktisk er sykt hyggelige, mer eller mindre. Helt normale mennesker som skriver om alt og ingenting på internett, noe vi egentlig alle gjør nå til dags. Jeg gidder ikke høre mer at hun eller hun er overlegen eller høy på seg selv, når sannheten er noe helt annet.

ANYYYYWAYS, litt rotete og rart forklart. I går hadde vi det helt sykt hyggelig på The Thief sammen med Nelly.com! Det var sko, bobler og nye bekjentskaper. Tenk at jeg får møte så mange fine mennesker via jobben min. Det er helt fantastisk!

Sølvsneakers HER ♥

Mesh-heels svart HER, beige HER og rose boots HER ♥

Heels HER ♥

Jeg hadde på meg mitt nye sweat-set fra Dr.Denim i går med den nye skinnjakken fra Samsøe (her), matchende med et par heels. Faktisk ganske kult om jeg skal si det selv, haha 😀 Du finner genseren HER og buksen HER. Jeg brukte disse mesh-heelsene om dere vil se.

Nå har Nelly shoe week, og jeg kan gi dere HELE -25% rabatt 😀 Bruk koden “NLYSHOES25” i kassen, og utvalget finner du HER!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg