IKKE TA DEG SELV SÅ HØYTIDELIG

God morgen! Så moro med så positiv respons på innlegget under, det er viktig å ta seg selv litt uhøytidelig iblant og det er virkelig en viktig kvalitet jeg ser etter i venner bl.annet. Dere skulle sett de egentlige snappene jeg sender, og ikke kun de jeg legger ut på mystory! Gud, der er det mye dobbelthaker, grimaser og uflatterende ting generelt. Ellers har morgenen min vært meget rolig, jeg har fri i dag og da elsker jeg å stå opp tidlig, se på god morgen norge mens jeg sminker meg og lage god frokost. Ehm, pensjonisttilværelsen? Om en time skal jeg fylle på 3D vipper, og jeg gleder meg sånn! Har aldri testet det før, og kun brukt normal vippeextensions. Er megaspent på resultatet, og viser dere såklart senere 🙂 

Min faste frokost for tiden! En grov skive med avocado og skinke, to egg og et glass melk. Mmm ♥ Før spiste jeg utrolig lite til frokost, faktisk mindre enn halvparten av det jeg gjør nå. Det gjorde at jeg ble sulten igjen med en gang og spiste mer en time etterpå. Dette er forresten en av rettene i kostholdsplanen min 😀 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg