IKKE SÅNN JEG VILLE STARTE DAGEN

Noen snapshots fra i dag tidlig. Jeg har på meg tidenes fineste fuskepels (link her), en grå strikk (link her) og smykke fra ByBiehl. For en irriterende start på dagen egentlig. Det pissregner ute, som gjør at verken jeg eller Zara orker å gå på vår lange morgentur. Det er såå deilig å starte dagen på den måten, mens i dag måtte vi nøye oss med å løpe bort i nærmeste gressflekk for at Zara skulle lette på trykket. Om man kan si det på den måten.

Da jeg kom inn hadde jeg skikkelig god tid før morgenens episode av Dr. Phil skulle starte. Jeg elsker å ha han i bakgrunnen mens jeg oppdaterer bloggen på morgenen! Jeg satt meg godt til rette i sofaen med macen på fanget, og skrudde på tv6 for å innse at jeg allerede hadde sett episoden før?!?! HELE TO GANGER!!! Faen ass. Nå sitter jeg å ser på God Morgen Norge i stedet. De snakker om jenter som går på jakt. Fy faen så uinteressant. Stereotyper rundt jenter og jakt?? Herregud vi bor seriøst i verdens beste land når det kan være et issue. Men men, jeg burde jo egentlig ikke si noe her jeg sitter å hater livet fordi jeg allerede hadde sett dagens episode av Dr. Phil.

Jeg hadde forresten blitt sykt glad om du ville nominert meg til Vixen Influencer Awards HER, selv om det kanskje ikke frister etter å ha lest dette klageinnlegget 😉

6 kommentarer
    1. Det går to episoder dr phil på tv3, og en ny på tv6 hver dag 🙂 De fra tv6 er det ikke r bak, så det kan umulig være reprise da sesongen er ny å går parallelt med USA?
      Jeg elsker også dr.phil så hvis du har sett episodene før, så går det værtfall på to kanaler 😀 Kanskje du hadde på tv3…

      1. Ååå, det visste jeg ikke! Det var nok tv3 jeg så på ja 🙂 Den episoden om The Kelly Files eller hva den het, før valget med Trump!

        1. Åja, ja den er kjedelig, den med kelly! Tv6 har nye episoder hver dag!! De sendes også på viafree hver dag også om du ikke rekker det, hvis du trykker på “tv6” eller nyeste episoder! De finens der 5 dager(?).

    2. You are a very talented blogger with a classy, yet edgy look/style. Please keep up the good work.
      Love from Sweden

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg