IKKE RART FOLK DRIKKER MYE

Hvor lenge jeg har stirret på denne skjermen uten å fått ned et eneste ord har jeg mistet telling over for lengst. Jeg eeeeer så trøtt, og lei av å sitte foran macen. Alt jeg har gjort den siste uken er å sitte time inn, og time ut foran den jævla pcen. GUD, jeg gleder meg til helg! Om jeg faktisk blir ferdig slik at jeg kan ta helg i det hele tatt.

Å være sin egen sjef er helt fantastisk, men også ufattelig mye jobb. Spesielt i perioder som dette. Jeg har jo egentlig to fulltidsjobber, med bloggen på den éne siden og back office på Janne & Julia på den andre. Den uken her har vi fått inn så sykt mange høstvarer, og alt skal knipses bilder av, redigeres og legges inn på nettbutikken. Siden jeg styrer alt selv kan jeg jo selvfølgelig også bestemme arbeidstidene mine. Men da blir det også et ekstra press på meg, at jeg vil gjøre alt . Ikke slurve i flere uker og potensielt tape omsetning på manglende varer på nett.

Så ja, jeg er ganske sliten og lei akkurat nå. Vil helst bare hjem å legge meg. Noe jeg aldri kommer til å gjøre. Motivasjonen er for stor, selv om jeg har en liten knekk i skrivende øyeblikk. Dessuten, hvor deilig er det ikke å ta seg skikkelig fri når man vet man har gjort en god jobb?

JAKKE – DRY LAKE HER / SKINNTIGHTSHER / SUNNIES – QUAY HER / SKOHER

Det er mye pelsjakker på meg om dagen, som dere ser. Jeg føler meg jo ikke akkurat dritfresh, så jo mer jeg kan dekke meg selv jo bedre. Hahah! Denne jakken fikk vi inn på J&J denne uken, link under bildet 🙂 Håper alle har en fin torsdag videre. Nå skal jeg jobbe videre i håp om å iallfall nesten bli ferdig. I kveld skal jeg nemlig på fest, og det glasset med rødvin jeg skal ta meg etterpå er virkelig en deilig gulrot på motivasjonen. Jeg skjønner at folk som jobber mye, drikker mye også. Neida slappaaaav.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg