IKKE MYE OPP OG HOPP

ANNONSE – Affiliatelinker

JAKKE – lignende HER / GENSERHER (-50%!)

Hei… på deg? Holdt på å skrive “hei hopp!”, men la oss være ærlige. Hvem er vel oppe å hoppe nå om dagen. I såfall vil jeg vite to ting; 1. hvem er du? og 2. hva er hemmeligheten? Her i gården så er det mer “hei og rull ut av sengen”. Men, nok om det. Det er nok bare eksamensnervene mine som snakker. I morgen har jeg min siste eksamen for semesteret, og det skal faktisk bli deilig å ta juleferie for en gangs skyld! Syns også det faktisk er ganske deilig med hjemmeeksamen. Føler jeg får konsentrert meg mye bedre enn når jeg sitter i en kald, musestille gymsal der man såvidt tør å åpne brusen sin i redsel for å forstyrre naboen.

JAKKE – lignende HER / GENSERHER (-50%!) / BUKSEHER / BOOTSHER

Etter i morgen så er jeg nok mer 100% tilbake her på bloggen ♥ Ønsker alle sammen MASSE lykke til denne uken, enten om det er med skole, jobb, hjemmekontor eller arbeidsledighet. Jeg tenker på dere alle!

2 kommentarer
    1. Och vi tänker på dig, Julia. Hoppas allt är bra och lycka till med allt omkring dig.
      Kram/klem Anders

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg