IKKE MEKTIG IMPONERT

REKLAME – Affiliatelinker

Yoyoyoooo! Vet ikke hvorfor jeg startet innlegget sånn, men i dag føltes det riktig å være litt kul 8) Vet heller ikke hvorfor jeg snikreklamerer for sololjen fra Bali Body som vi har brukt på stranden her nede, for jeg ble ikke mektig imponert. Har sett den på sååå mange instagram-babes den siste tiden, og tenkte at jeg ikke kunne være noe dårligere i Dubai! For all del, det er jo bare en olje. Ikke noe mer eller mindre enn de du kjøper for 50kr på butikken. Litt bedre lukt, men ellers lite imponert! Når en miniflaske med “mirakelolje” koster over 200kr burde den faen gjøre mirakler også. Har jo forsåvidt blitt skikkelig brun her nede, så kanskje den var verdt pengene likevel? Det var Marie som kjøpte den, så jeg får spørre henne. Hahahh!

BIKINIOVERDELHER / BIKINITRUSEHER

Ikke for å virke sykt bloggete, men HVOR irriterende er ikke de stygge adgangsbåndene jeg har på alle bildene mine fra beach clubene? Er det sååå vanskelig å finne et bånd som ikke er tre cm bredt i neongul?

HAHA for en teit ting å klage over. Har virkelig ingenting å utsette på denne turen, derfor gikk mitt naturlige behov for å klage på noe over på stygge armbånd.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg